Re: Logitech QuickCam Pro 9000 - opinie

Autor: tg <a_at_a2154.a>
Data: Sun 24 Feb 2008 - 16:34:25 MET

Michal Raczko napisal:
> [...]

to ja sie dorzuce do pytania, jako ze tez od pewnego czasu zastanawiam sie
nad ta kamerka, tyle ze w jakims watku z grudnia padl pomysl ze aparat
cyfrowy z funkcja kamera pc moze miec znacznie lepszy obraz...

generalnie aparatu nie potrzebuje bo mam ale czy na ten przyklad
PRAKTICA DPIX 5200 za jakies 210 pln z przesylka ma szanse byc chociazby
porownywalny?