Re: pytanie o 'rozklad' pamieci oraz pamiec a system

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 24 Feb 2008 - 12:16:43 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "radarek"
>Nie, nie interesuje mnie to. Nie znam konkretnych przykładów ani dla windows
>ani dla linuksa.

Czyli tak sobie radośnie pobredzasz?

>Wystarczy mi, że wiem jak to jest wykonane.

O tak, a trzmiel nie ma prawa latać.

>Już podawałem: brak dostępu do pełnych 4GB pamięci.

I z czym to jest niekompatybilne?

>Jeśli ktoś pyta o vista home basic, to nie chodzi mu na pewno o
>wykorzystanie przez system rozumiany dosłownie, tylko o aplikacje.

No. Na przykład o to, żeby mógł uruchomić jednocześnie Wiedźmina, mając
w tle otwartego Firefoksa z fafnastoma zakładkami i parę innych
programów.

>W końcu
>nie będzie na tym trzymał serwera.

O, to do wypełnienia 4GB aplikacjami potrzeba serwera? Dobrze wiedzieć.

>Dobrze że zauważyłeś, że się czepiasz,
>chociaż nie wiem do czego dokładnie zmierzasz,

Do tego, że piszesz głupoty i wprowadzasz ludzi w błąd.

>bo nie mam nic do dodania.

A to widać od początku tej dyskusji.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ A  new  film  by  Borg...  Star Borg VI: The
\  Kruk@epsilon.eu.org   / Unassimilated Country