Re: pytanie o 'rozklad' pamieci oraz pamiec a system

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 24 Feb 2008 - 10:24:02 MET

"Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote in message
news:slrnfs1dci.ivc.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> Ale podasz wreszcie jakieś przykłady?

Nie, nie interesuje mnie to. Nie znam konkretnych przykładów ani dla windows
ani dla linuksa. Wystarczy mi, że wiem jak to jest wykonane.

> No to dawaj te przykłady niekompatybilności (z czym?) programów
> uruchamianych pod linuksem kompilowanych z bigmem.

Już podawałem: brak dostępu do pełnych 4GB pamięci.

> Ale zdajesz sobie sprawę, że to nie jest to, do czego się czepiałem?
> Było o wykorzystaniu pamięci _przez system operacyjny_. Ja się zgadzam,
> że aplikacja może dostać mniej pamięci, to oczywiste, ale twoja
> wypowiedź tyczyła się systemu. Przypomnę:

Jeśli ktoś pyta o vista home basic, to nie chodzi mu na pewno o
wykorzystanie przez system rozumiany dosłownie, tylko o aplikacje. W końcu
nie będzie na tym trzymał serwera. Dobrze że zauważyłeś, że się czepiasz,
chociaż nie wiem do czego dokładnie zmierzasz, bo jeśli do linuks>windows,
to ciężko będzie udowodnić, że ma w tej kwestii jakąś przewagę. W sumie nie
interesuje mnie to, z mojej strony to koniec tego wątku, bo nie mam nic do
dodania.