Re: zintegrowana grafika - pytanie

Autor: <mrsamuel_australianlotteryagent_at_yahoo.com>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 15:21:08 MET

Jacek wrote:

> Witam!
> W ramach odnowienia kompa musze rozpoczac myslenie od kupna plyty.
> Moje podstawowe pytanie: czy ze zintegrowana grafika czy bez.

Nvidia od czasu nforce7 zapowiada, że wszystkie będą miały zintegrowaną
grafę obowiązkowo.

> Wprawdzie i
> tak /ale pozniej-finanse/ kupie karte graficzna ale moj dylemat to: czy
> zintegrowana grafika na plycie /kiedy jest juz karta graficzna/ stanowi
> jakis zbedny balast dla plyty i ewentualnie na co ma ona wplyw?

Nie. Wręcz przeciwnie. Gdy dokupisz taką samą grafę Nvidii co chipset to
integra będzie wspomagać tę zewnętrzną. czytaj o GeForce Boost technology i
HybridPower technology Jedna wspomaga przyspieszanie w grach bo się robi
tryb Hybrid SLI, a druga gasi zewnętrzną kartę w trybie 2D aby było cicho i
energoosczędnie. Karta graficzna i płyta muszą wspierać te technologie.

--
mrsamuel_australianlotteryagent@yahoo.com is spammer