Re: zintegrowana grafika - pytanie

Autor: denrike <novak6_at_gmail.com>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 18:07:38 MET

On 22 Lut, 17:22, "Jacek" <jac...@inetia.pl> wrote:
> Witam!
> W ramach odnowienia kompa musze rozpoczac myslenie od kupna plyty.
> Moje podstawowe pytanie: czy ze zintegrowana grafika czy bez. Wprawdzie i
> tak /ale pozniej-finanse/ kupie karte graficzna ale moj dylemat to: czy
> zintegrowana grafika na plycie /kiedy jest juz karta graficzna/ stanowi
> jakis zbedny balast dla plyty i ewentualnie na co ma ona wplyw?
> I jeszcze jedno pytanie: czy na plytach Gigabyta AM2 lepiej sie zachowuja
> pamieci Kingston czy Patriot /2x1GB/ ?
> Bede wdzieczny za info.
> Jacek

Zintegrowana karta to dobre rozwiazanie. Od paru dni testuje plyte
Gigabyte'a GA-G31M-S2L - cena to niecale 200 zl
http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/Driver_Model.aspx?ProductID=2693

Karta sobie spokojnie radzi z grafika 3d (oczywiscie w granicach
rozsadku ;) ) - czytaj: AArmy (zmodyfikowany silnik Unreal Tournament
2003) dziala w 1024x768 na srednich detalach ok. Musisz pamietac tez o
tym, ze ta karta graficzna nie ma wbudowanej pamieci, a korzysta z
RAMu, wiec to jego wydajnosc w najwiekszym stopniu przyczynia sie
szybkosci jej pracy.

Gdzies na forum czytalm (frazpc chyba), ze Intelowski X3100 odpowiada
mniej wiecej gf 7300 (nie wiem czy to prawda... taka zaslyszana
informacja ;) ).