Rozrkęcanie laptopa? Asus A6R - coś trzyma......

Autor: Roki <rokikulesza_at_wp.pl>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 01:32:12 MET

Witam.
Ostatnio rozkręcałem Asusa A6r. Masa śrubek, powyciągane wszystkie bebechy,
nawet matryca ściągnięta. Obudowę rozchyliłem, jednak w środku w okolicy
układu chłodzenia coś trzyma. Wygląda to jak nit. I za cholerę nie ma tam
żadnej śrubki do odkręcenia. Poodkręcałem wszystko dookoła i nic się nie
odsłoniło. Jest to jedyny element, który powoduje, że obudowy nie da się
ściągnać.
Czy ktoś miał do czynienia z czymś takim?
Pozdrawiam.