Re: czy warto doplacac do szybszego dysku do laptopa?

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 01:52:57 MET

On Fri, 22 Feb 2008 14:32:49 -0800 (PST), BearBag <cactusek@gmail.com>
wrote:

>troche googlowalem i wiekszosc znalezionych opini stwierdza ze dla
>podobnych do moich zastosowan nie powinno sie odczuc zadnej roznicy a
>tu panuje inne przekonanie...

Kolego, nie wiem gdzie to czytałeœ, ale po prostu _uwierz_. Jeœli
jesteœ jednak z gatunku Tomaszów niewiernych, to kup dysk 4200 RPM, a
potem się przesišdŸ na 5400.

Tu nie chodzi o zastosowania, tu chodzi po prostu o komfort pracy.
Chcesz używać komputera z przyjemnoœciš, czy wœciekać się 'czemu tak
wolno' za każdym razem jak będziesz _cokolwiek_ robił?

--
z/svc