Syulator lotu a karty graficzne ?

Autor: StaN <plasticon_USUN_at_wp.pl>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 00:45:07 MET

Witam !

Kupiłem symulator modelarski FSM firmy Esky pod USB i na jednym kompie (z
w2k )
 z kartą dwumonitorową Matroxa symulator wyświetla 3-4 klatki na sek.
( komp Intel-815 - P III - 750MHz )

Zrezygnowany, zainstalowałem FSM na drugim kompie (też w2k) z kartą
graficzną Radeon 9000 Pro ...i poszło.(18 klaek na sek)
(komp Intel-815- P III- 1000MHz)

Na pierwszym kompie zainstalowalem Google maps z symulatorem lotu
Program przy otwieraniu pyta czy odpalać DirecktX czy Open Gl.
Przy Open gl symlator przeskakuje b.wolno, a przy DirecktX nie ma
pełnej grafiki.

Ze względu na wielkość monitorów zależy mi na ćwiczeniach na kompie
z Matroxem.

Co może być przyczyną ?

Z góry dzięki za sugestie :)

Pozdr.