Re: zintegrowana grafika - pytanie

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 23:10:04 MET

"STranger" napisał:

> (Rozważam upgrade komputera dalszej rodziny i zastanawiam sie
> czy jest sens inwestowania w płytę z grafiką na pokładzie. Moim
> zdaniem TV-out na każdej współczesnej grafice musi być, DVI też powinno)

Niestety, w większości (tych sprawdzanych przeze mnie, czyli na Intel G33)
jest tylko analog bez TV-OUT. Natomiast przyjemnie mnie zaskoczyła jej
wydajność - z powodów budżetowych musiałem dzieciakowi złożyć komputer bez
karty graficznej, zakładając dołożenie jej w kwietniu. Myślałem, że będą
jęki i narzekania, że gry się nie wyrabiają, tym bardziej, że w specyfikacji
Komputronika był błąd - zamiast GMA X3000 był zwykły GMA 3100 (Asus P5k-VM).
Tymczasem od tygodnia dzieciaki pogrywają (fakt że w starsze gry oraz jakieś
internetowe Cabale) w 1280x1024 i nie zgłaszają na razie żadnych zastrzeżeń,
a nawet wręcz przeciwnie.

JoteR