Re: zintegrowana grafika - pytanie

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 23:12:26 MET

STranger pisze:
> Czy płyty główne ze zintegrowaną grafiką mają wyjścia DVI i TV?
> (Rozważam upgrade komputera dalszej rodziny i zastanawiam sie czy jest
> sens inwestowania w płytę z grafiką na pokładzie. Moim zdaniem TV-out na
> każdej współczesnej grafice musi być, DVI też powinno)
Są takie co mają VGA, DVI, albo HDMI (co z odpowiednią przejściówką na
jedno wychodzi), są takie co mają tylko VGA (z którego już nic więcej
się nie zrobi) albo tylko DVI (z którego można zrobić wszystkie
pozostałe). Z wlutowanym wyjściem TVout nie spotkałem, aczkolwiek na
niektórych jest złącze do podpięcia "optional tv-out bracket" - tylko że
takowych też nie spotkałem luzem ani w komplecie...
Trzeba brać pod uwagę czasy - telewizor przeciez też może mieć wejście
hdmi/dvi/vga ;)