uszkodzona płyta DVD+RW - jak odzyskać dane ?

Autor: halo <express22_at_tlen.pl>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 22:45:56 MET

Witam grupowiczów!!!

Przez przypadek wypadła mi z pudełka płyta DVD+RW i z niewielkiej wysokości
spadła na podłogę - uderzyła kantem i w tym miejscu odkleiło się sreberko od
plastiku (do ok 0,5 cm od brzegu).
Pomyślałem że część danych poprostu utraciłem ale większość powinienem
odzyskać. Ale teraz czytnik wogóle nie widzi płyty.

Co teraz moge zrobic by chociaż odzyskac dane z nienaruszonej częsci płyty?
Czy wogóle jest to teraz możliwe w domowych warunkach?

Pozdrawiam
Krzysiek