Re: Radeon X1950pro

Autor: Fenio <Fenio_at_nie.ma.maila>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 21:18:48 MET

STranger wrote:
>Już pisałem na grupie, że u mnie 360W zasilacz markowy nie wystarczał

Widocznie był to zasilacz starego typu z mocną linią 5V i słabą 12V. Inna
sprawa że 360 to jednak nie 400W.

> Nieprawda. Ok 75W.
> I to tylko na domyślnym taktowaniu. Podkręcona o wiele więcej, a wiec
> nawet 90W potrafi ciągnąc.

Zmierzyłeś te 90W czy tak sobie strzelasz tymi watami ? :)
http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/radeon-x1650xt_4.html
http://gph.benchmark.pl/
66W maksymalnego poboru mocy przy standardowym taktowaniu.

> Sapphire X1950 uses somewhere close to 75w of power.

Somewhere close to...
Mniej więcej czyli pomiar "na oko" niczym nie poparty.

--
Pozdrawiam
Fenio