Re: Radeon X1950pro

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 17:45:25 MET

Fenio pisze:
> STranger wrote:
>> Minimum dla tej grafiki to 450W.
>
> Bez kozery powiedz pińcet ;)

450W to oficjalne wymagania producentów dla zestawu z RadeonemX1950Pro.
Już pisałem na grupie, że u mnie 360W zasilacz markowy nie wystarczał,
karta chodziła, ale nie można było jej podkręcić. Po wymianie zasilacza
na większy - podkręca sie bez problemów.

> Ta karta ciągnie tylko 66W.

Nieprawda. Ok 75W.
I to tylko na domyślnym taktowaniu. Podkręcona o wiele więcej, a wiec
nawet 90W potrafi ciągnąc.

http://www.modders-inc.com/modules.php?name=NDReviews&op=Story3&reid=78

"Attach the 6 pin plug to the card and the molex connectors to two other
power plugs and you are all set to go. Speaking of power the Sapphire
X1950 uses somewhere close to 75w of power. Make sure you have a decent
size power supply or you may have troubles."

--
pozdr
STranger