Re: Drukarka czy urządzenie wielofunkcyjne?

Autor: Piobart <piobartWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 19:07:57 MET

> Nie wiem co w Twoim przypadku oznacza "nie drukuję dużo". Jeśli
> przestoje nie są wielomiesięczne i użyjesz średnio-półkowego Canona
> (oddzielne tusze kolor) z przyzwoitymi zamiennikami to powinieneś
> osiągnąć zamierzony efekt.
>

> Ekonomiczny kolor w tej cenie to raczej tylko "atramentówka",
> szczególnie jeśli będzie to "kombajn" ze skanerem.

W moim wypadki jest tak, że czasami drukuje powiedzmy 100-300 stron w ciągu
tygodnia, czasami 3-5 stron w tygodniu a czasami przez 3 miesiące nic. Przy
takim użytkowaniu zasychają mi tusze, miałem już dwie drukarki Lexmarka i
Canona, które zachowywały się tak samo. Nie chce po raz kolejny marnować
pieniędzy na drukarki atramentowe, bo szczególnie kolorowe strony drukuje
rzadko, ale musze mieć taką możliwość. Tusz w drukarce przy takim użytkowaniu
zasycha. Dlatego chcę zainwestować w laserową.

Czy można gdzieś zobaczyć zeskanowane wydruki z drukarek, żeby porównać jakość?
Musze mieć jakiś punkt odniesienia, żeby móc porównać, zdanie ładny, brzydki
druk to raczej bardzo subiektywna opinia.

Ważne, atramentówka odpada więc nie przekonywujcie mnie do niej.

Pozdrawiam
Piobart