Re: Drukarka czy urządzenie wielofunkcyjne?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 20:07:42 MET

Użytkownik "Piobart" <piobartWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:3d34.000000f2.47bdbdfc@newsgate.onet.pl...

> W moim wypadki jest tak, że czasami drukuje powiedzmy 100-300 stron w
> ciągu
> tygodnia, czasami 3-5 stron w tygodniu a czasami przez 3 miesiące nic.
> Przy
> takim użytkowaniu zasychają mi tusze, miałem już dwie drukarki Lexmarka i
> Canona, które zachowywały się tak samo. Nie chce po raz kolejny marnować
> pieniędzy na drukarki atramentowe, bo szczególnie kolorowe strony drukuje
> rzadko, ale musze mieć taką możliwość. Tusz w drukarce przy takim
> użytkowaniu
> zasycha. Dlatego chcę zainwestować w laserową.

Zasycha tylko wtedy jak wyciągniesz wtyczkę z kontaktu zanim głowica
zaparkuje. Normalnie wyłączona atramentówka nie zasycha tak szybko, a nawet
jeśli długo stoi to są procedury czyszczące. Nie znam drugiej osoby która
miałaby ten problem. Poza tym w razie zaschnięcia Lexmarku wymieniasz
kałamarz, w niektórych Canonach też tak jest. Nie trzeba kupować nowej.

> Czy można gdzieś zobaczyć zeskanowane wydruki z drukarek, żeby porównać
> jakość?
> Musze mieć jakiś punkt odniesienia, żeby móc porównać, zdanie ładny,
> brzydki
> druk to raczej bardzo subiektywna opinia.

A co chcesz porównywać? Tekst praktycznie na każdej nowej drukarce wyjdzie
ekstra.