Re: Radeon X1950pro

Autor: Piotr <pnat_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 20:29:29 MET

Użytkownik "STranger" <pisznaberdyczow@icpnet.uk> napisał w wiadomości

> 450W to oficjalne wymagania producentów dla zestawu z RadeonemX1950Pro.
> Już pisałem na grupie, że u mnie 360W zasilacz markowy nie wystarczał,
> karta chodziła, ale nie można było jej podkręcić. Po wymianie zasilacza na
> większy - podkręca sie bez problemów.

> Nieprawda. Ok 75W.
> I to tylko na domyślnym taktowaniu. Podkręcona o wiele więcej, a wiec
> nawet 90W potrafi ciągnąc.
>
> http://www.modders-inc.com/modules.php?name=NDReviews&op=Story3&reid=78
>
> "Attach the 6 pin plug to the card and the molex connectors to two other
> [...]
Żeby tę licytację skrócić... Mam 400W BeQuiet, niezły. Karta na nim chodziła
bez problemów ponad rok. Nie jest podkręcana bo nie ma potrzeby, mam słaby
zestaw i ona i tak chodziła na 3/4 gwizdka.
Dziś pobawilem się moleksami, powymieniałem w różnych konfiguracjach i nic.
Monitor nie ma sygnału, w wszystkie urzadzenia wpięte w w/w moleksy chodzą.
Coś chyba jednak dupnęło w samej karcie. Pytanie gdzie ją zanieść, ktoś to
naprawia, czy też mam kilka stówek w plecy?
pz
Piotr