Re: PC100, PC133

Autor: marekjan <marekjan63_at_gazeta.pl>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 21:20:22 MET

Użytkownik "Andrea" <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> napisał w wiadomości
news:47bc79e2@news.home.net.pl...

> Jakby SDR SDRAMy nie były drogie :)

Akurat te pamięci mam na płycie z chipsetem ALI
(czy jak się to nazywa..).
Nie można zainstalować Win2000 lub XP, bo
wiesza się grafika..
Dla Win98SE już nie można zastosować
niektórych programów, tak więc trzeba się
będzie za jakiś czas z nimi rozstać.
I zatem nadzije z tą K7VZA, może
ona lepiej się do tego celu nada.
Zatem mały krok do przodu, ale za to bezbolesny
bo nie kosztowny.
Jeszcze się zapytam- zasilacz w obudowie ma moc
200W / 180W. Czy on "wytrzyma" nowszy typ
płyty z pamięciami DDR2?
Chodzi mi o płytę ASRock ConRoe1333-D667
Czy procesor z tej K7VZA nada się do
tej ConRoe1333-D667? Mam możliwość
kupienia w/w płyty za 160zł, do tego DDR2
po 60 zł 2 szt czyli 280 zł.
Sens jednak jest tylko wtedy, gdy będzie
zgodny procesor. Ten, który mam (informacja od kolegi)
ma ponoć 1,7 Ghz, ale praktycznie jest 10x133 Mhz.

Podziękowania.
Tomek.