Re: Monitor 21" GATEWAY 2185W (S-PVA) - kwestia HD-Ready

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 23:44:40 MET

Dnia Tue, 19 Feb 2008 17:40:21 +0100, Latet napisał(a):

> No wiem.. ale wlasnie nie umialem tego wyłączyć.

Odinstalować całe to EzTune. Oprócz AutoPivot-a do niczego nie potrzebne.
Nowy EzTune chodzi stabilnie (dostępny na stronie gateway-a), ale niestety
AutoPivot obraca mi także obraz na drugim monitorze - prościej zrobić
poprzez pogram do obsługi karty.

> W Samsungach to działa... więc myślałem, ze i w tym zadziała.
> No zwłaszcza gamma, pal licho ostrość.

Mógłbyś mi wyjaśnić co to jest "regulacja ostrości"? Mam kilka monitorów
LCD i z czymś takim się nie spotkałem. Na CRT owszem ale co regulować w
LCD? Tu jest po prostu pixel do pixela i koniec. Nie ma jak rozmyć. A z
gammą w gatway-ach to dziwna sprawa - według mnie po prostu przy wejściu
DVI ta funkcja powinna być wyszarzona i uaktywniać się dopiero przy
analogu. A tu niby bożna kręcić a efektu nie ma. Przy wejściu VGA też nie
działa. Działa wyłącznie przy wejściach wideo.