Re: Jak podłączyć jedną drukarkę do trzech komputerów , które nie mają kart sieciowych ?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 23:26:15 MET

"Ed" napisał:

> Teoretycznie wiem , że mógłbym do każdego
> komputera wsadzić kartę sieciową i zrobić sieć komputerową
> z print serverem ,

Praktycznie też byłoby to najlepsze, pod warunkiem że ta drukarka ma kartę
sieciową lub zakupisz zewnętrzny print serwer. Bo jeśli print serwerem
miałby być jeden z tych komputerów, to IMHO lepiej kupić jakiś "Data
switch".

> Kiedyś wiem że było coś takiego jak hub LPT

Hub to raczej nie był ino przełącznik - ręczny, taki jak ten
http://www.zeto.bialystok.pl/dystrybucja/produkt.asp?ID=035926
lub automagiczny - ale fakt, na automagiczne 3 lub 4-portowe ciężko trafić.

JoteR