Re: Jak podłączyć jedną drukarkę do trzech komputerów , które nie mają kart sieciowych ?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 23:40:29 MET

Dnia 2008-02-19 23:03, Użytkownik Ed napisał:

> Pytanie - czy są dostępne jakieś urządzenia ( a jeśli tak to jakie ) ,
> które mi rozwiążą problem ? Teoretycznie wiem , że mógłbym do każdego
> komputera wsadzić kartę sieciową i zrobić sieć komputerową z print
> serverem , ale może są w sprzedaży jakieś rozgałęźniki LPT , dzięki
> którym nie będę musiał budować sieci , tylko rozwiążę problem przy
> użyciu kilku kabli LPT i rozgałęźnika. Kiedyś wiem że było coś takiego
> jak hub LPT , ale teraz tego nie widzę w sprzedaży.

Są tzw. przełączniki ale:
1. Automatyczne widziałem tylko na 2 kompy (i czasami nie działają
z wybranymi komputerami).
http://www.allegro.pl/item315554923_przelacznik_lpt_do_drukarki_automat_x2_okazja_.html
2. Ręczne widziałem na 4 kompy ale trzeba wstać podejść i ręcznie
przełączyć. Tylko weź taki dzisiaj znajdź.

Pozdrawiam