Re: bateria w lapku

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 22:50:36 MET

tuMEk wrote:
> Jednakze
> obecnie zakupilem Lenowo z bateria 4800AH rowniez Li-On. W obawie przed
> takim samym objawem ,wogole jej nie podlaczylem i lezy sobie w
> szufladzie a lapek smioga na pradzie.

Lenovo to nie Gericom - możesz śmiało używać baterii. Nie wiem, jak w
nowszych modelach, ale starsze IBM-y miały świetnie rozwiązane zarządzanie
energią - bateria może być cały czas w laptopie i nie jest doładowywana,
dopóki poziom ładunku nie spadnie o kilka procent (od wyjściowego 100%).
Można więc śmiało kilkukrotnie odłączyć na chwilę zasilanie (np.
przenosząc komputer) i po podłączeniu akumulatorek nie będzie doładowany.

btw - 4800 mAh albo 4,8 Ah. Przy 4400 Ah potrzebowałbyś pewnie auta
dostawczego... :)

k,