Re: Notebook dla architekta, tzn. z dużą rozdzielczością

Autor: michalek <michales_at_polbox.com>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 18:59:16 MET

Użytkownik "Pass" <tomasz.pass@idcaller.com.pl> napisał w wiadomości
news:fpefrp$8rk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Szukam dla siebie nowego notebooka, z jak największym polem roboczym
> tzn. z jak największą rozdzielczością.
> Niestety nie mogę wydać fortuny, max. ok. 5 tys zł.
>
> Wpadł mi w oko taki MSI: http://proline.pl/shop.php?prodid=MSI+GX610-008PL
może kiedyś go wymienię na coś z DVI, ale nie szybko).

> Co mi doradzicie!?
>
> --
> Tomasz

Popatrz na to
http://www.ceneo.pl/724685

ThinkPad T61p
1. ThinkPad seria T to kontynuacja legendarnej juz jakości i niezawodności
serii IBM'a w tej chwili produkowanego już wyłącznie pod marką Lenovo
2. Literka p oznacza wersję przygotowaną lepiej do zastosowań graficznych
3. Rozdzielczość jeszcze lepsza niz ta której oczekiwałeś
4. Cena 20% wyższa od tej jaką zakladałeś ale różnica w jakości ..... nie
do
opisania MSI jako laptop a ThinkPad to niebo a ziemia

Ja tylko "wzdycham" do takiego T61p. Gdybym miał 5tys to dodatkowego
tysiąca pożyczałbym skądkolwiek i jakkolwiek po to żeby kupić T61p :))