Re: bluetooth

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne._at_.wp.pl>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 18:43:32 MET

Daro napisał(a):
> podłączony
> przed
> Pierwsze co musisz zrobić to SPAROWAĆ ze soba telefon i urzadzenie
> bluetooth. Gdzieś w oprogramowaniu do Twojego Blue Star Premium musi byc
> opcja "wyszukaj urządzenie". Tam powinien być widoczny telefon - trzeba
> się z nim połączyć podając kod - kod sam sobie wymyślasz. Dopiero jak
> urządzenia są sparowane (i najlepiej żeby po pierwszym parowaniu ustawić
> tel. żeby automatycznie zezwalał na połączenie z kompem) to zabierasz
> się do PC Suite.

OK. Przyczyną był uruchomiony w tle PC Nokia Suite. Przez pakiet bluesoleil
połączenie działa, niestety imho ten program nie jest tak przyjazny jak
Nokii. Niestety przez Nokia PC Suite nie udało mi się połączyć. Występuje
coś na podobieństwo zawieszenia się połączenia. Czy jest jakiś sposób żeby
wykoszystać oprogramowanie Nokii zamiast Bluesoleil?

Pozdrawiam

--
Zbychu
------