Re: Kilka ciekawych (jak sądzę) pytań sprzętowych

Autor: Paweł B. <botul1979_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 09:02:21 MET

JoteR pisze:

> Zaraz tam uszkodzić ;-) Wystarczy sięgnąć do pierwszego Pentium bodajże 60,
> który na dzień dobry miał jakiegoś buga w jednostce zmiennoprzecinkowej
> (AFAIR), co dostarczało szczerej radości makówkarzom ;-)

Też mi się to przypomniało. To chyba było z Pentium 75MHz, błąd można
było wykryć już na windowsowym kalkulatorze.

A propos dysków, to Seagate i WD (nie wiem jak inni producenci) mają
specjalne serie dysków SATA przeznaczone do pracy w macierzy (część
technologii z dysków SCSI, zwiększony cache).

Pozdrawiam.

--
Paweł B.