USB- po podłączeniu urządzenia żąda sterownika

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 09:03:28 MET

Podłączyłem pod USB z przodu obudowy myszkę. System wykrył urządzenie i
"zażądał" sterownika. Tą samą myszkę podłączyłem pod USB z tyłu obudowy
i zadziałała. Z ciekawości podłączyłem z przodu klawiaturę i stało się
to samo co z myszką: zażądał sterowników. Przy podłączeniu z tyłu
klawiatura po prostu zadziałała.
Spojrzałem do Menedżera urządzeń i w pierwszym przypadku mysz po
wykryciu miała pełną swoją nazwę np: "mysz Logitech coś tam". W drugim
przypadku zainstalowała się jako urządzenie HID. Czy ktoś może mi
wyjaśnić dlaczego to samo urządzenie (nie wymagające sterownika) tak się
zachowuje?

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2008-02-19 08:47:39