Re: grafika GMA3100, dual display, dodatkowe wyjście dvi?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 13:05:31 MET

Marcin Fal pisze:
> [ciach]
> A nie prościej/taniej/lepiej kupić normalną kartę graficzną z dwoma
> wyjściami?
1) po co? skoro grafika już jest, działa, więcej wydajności nie potrzeba?
2) szkoda prądu/ciepła na dodatkową grafikę, skoro już jedna jest i
działa dobrze
3) karta dodatkowego wyjścia dvi to koszt ~20zl, w tej cenie nie znajdę
grafiki pci-e z dwoma wyjściami (a przynajmniej jedno dvi) i sensowym
obrazie na wyjsciu analogowym
4) ciekawość nie radość ;)