Re: nowy komputer wyłącza się , jaki komponent podejrzany?

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 13:36:34 MET

STranger wrote:
> [...]
> komputerem.
> Złożyłem przyjaciółce niedawno taki zestaw:
> Asus P5B, Pentium DualCore E2160 BOX, 1024 MB RAM DDR2 800MHz Kingston
> Value -pojedyńczy moduł, grafika MSI GeForce 7300 GT 256 MB DDR2/128bit,
> 2 używane dyski twarde: HDD S-ATA WD Caviar 120GB + HDD P-ATA Maxtor
> 120GB, nagrywarka DVD LG, karta sieciowa dodatkowa na PCI, wentylator
> ArcticCooling z regulacją obrotów do wentylacji obudowy, obudowa ASUS
> Sensilo, zasilacz chieftec 550W. CPU podkręcony był nieznacznie z 1.8
> GHz do 1,89 GHz, pamięci na ustawieniach domyślnych

Na miejscu Twojej przyjaciółki zmieniłbym przyjaciela. Pieniądze
wpakowane bezsensownie w drogi i prądożerny zasilacz więcej by
przyniosły efektu gdyby komputer dostał 2 GB. Do cienkiego procesora i
zapewne prac biurowych dokładasz oddzielną słabą grafikę zamiast
zintegrowanej. Dwa paskudne małe dyski. I jeszcze symboliczne
podkręcenie w celu zmniejszenia niezawodności. Brawo.

Wygląda na pad płyty głównej.