Re: monitor

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 09:21:38 MET

Tomek pisze:

> Mam w robocie. Używam bo muszę. Ogólnie: d***. Jarzy jak głupi i nie da
> się go skręcić. Kąty - przy ustawieniu do patrzenia poziomo na górny
> obszar matrycy na dolnej 1/3 kolory zupełnie pojechane (i nie jestem
> grafikiem, a kiedyś nawet miałem problemy z przejściem u okulisty testu
> widzenia barwnego na tych śmiesznych kolorowych "ciapkach"). Na innym
> monitorze np. w standardowym thunderbirdzie w liście maili tytuły są
> kolorowane parzysty-nieparzysty - tutaj praktycznie niewidoczne w
> normalnych kątach patrzenia.

kwestia poprzestawiania odpowiednich suwaczkow w ustawieniach dowolnej
kary graficznej. kontrast i jasnosc. mialem to samo, ze pewne rzeczy,
ktore widzialem na crt na tym monitorze byly niewidoczne. po 5 minutach
wszystko jest w porzadku, ale fakt, ze przesuwanie suwaczkow w
ustawieniach monitora nie przynioslo pozadanych efektow.