Re: monitor

Autor: Tomek <x_at_y.z>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 09:35:36 MET

slogan pisze:
> co sądzicie o monitorze lg1919s.diękuję za podzelenie się swoimi uwagami.

Mam w robocie. Używam bo muszę. Ogólnie: d***. Jarzy jak głupi i nie da się go skręcić. Kąty - przy
ustawieniu do patrzenia poziomo na górny obszar matrycy na dolnej 1/3 kolory zupełnie pojechane (i
nie jestem grafikiem, a kiedyś nawet miałem problemy z przejściem u okulisty testu widzenia barwnego
na tych śmiesznych kolorowych "ciapkach"). Na innym monitorze np. w standardowym thunderbirdzie w
liście maili tytuły są kolorowane parzysty-nieparzysty - tutaj praktycznie niewidoczne w normalnych
kątach patrzenia.