Niewidoczny dysk w W2K

Autor: AmtoPm <amerger_at_gmail.com>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 09:11:50 MET

podłaczyłem dysk 250 SATA (WDC) i w biosie jest widoczny, natomiast w
mój komputer go nie ma. Jest jednak w menedżerze urzadzeń.

W sumie są 3 dyski : ATA systemowy 15 GB, 120 SATA, i właśnie ten 250
GB.

Jest zainstalowany SP4 oraz zmiana w rejestrze EnableBigLba.

Ten dysk to jest SATA II, natomiast płyta główna ASROCK P4i65PE
obsługuje najpewniej tylko SATA I. Jednak zarówno bez zworek jak i ze
zworką OPT1 dysku nie widać w mój komputer.

PS.
Podczas instalacji był dodany sterownik RAID (F6), dysk 120 GB SATA
działa poprawnie (to jest raczej dysk SATA I)

Może ktoś zna rozwiązanie?

Pozdrawiam,