Re: Przerobic bezprzewodowke na kablowa ?

Autor: Fantom <szczukot_at_poczta.onet.pl.skasujto>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 09:13:23 MET

> Możesz mi wyjaśnić, dlaczego "potrzebujesz" kupić klawiatury
> które nie spełniają podstawowego kryterium funkcjonalnego?
> Co w nich jest takiego specjalnego, że musisz akurat te i
> nic innego mimo, że musiałbyś je przerabiać?

No a wiec warunek jest taki : klawiatury te musza isc do zabudowy (czyli
idealny prostokat bez wodotryskow typu luki) i musza miec wbudowana mysz
(trackball/joystick,touchpad itp). A takie sa tylko bezprzewodowe (nie
liczac jakis wandaloodpornych za tysiac i wiecej zl za sztuke). Nie
znalalzme nic takiego na kablu.

Fantom