Re: Niewidoczny dysk w W2K

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 09:37:37 MET

"AmtoPm" napisał:

> podłaczyłem dysk 250 SATA (WDC) i w biosie jest widoczny,

Czyli sprzętowo raczej sprawny. A to grupa o sprzęcie jest...

> natomiast w mój komputer go nie ma. Jest jednak w menedżerze urzadzeń.

A w Zarządzaniu dyskami? Jakaś partycja jest założona, literka przydzielona?

> Ten dysk to jest SATA II, natomiast płyta główna ASROCK P4i65PE
> obsługuje najpewniej tylko SATA I.

Miej tylko nadzieję, że Radek Sokół w weekendy tu nie zagląda, bo oberwie Ci
się podwójnie ;-) Raz za SATA, dwa za NTG, gdyż to problem Windziany jest.
Zatem FUT na pl.comp.os.ms-windows.winnt, a po drodze sprawdź, co widać w
tym Zarządzaniu dyskami.

JoteR