Re: Pentium M, dual-channel DDR - duża różnica?

Autor: |\\/|arci|\\| <em.en_at_g.a.z.e.t.a.pl>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 00:32:10 MET

Michal Bien pisze:

> Od kiedy to PEntium M i 855GME maja obsluge trybu dual channel?
> Cos przegapilem?

Cóż, przygotowuję do modernizacji dwa notebooki, drugi z 915GM i się
zasugerowałem. Tam z kolei jest jedna klapka i wszystko pod ręką.

Okazało się, że są jeszcze dwie śrubki od spodu, które trzymały klawiaturę.

--
|\/|arci|\|                      e|\/|.e|\| gazeta.pl
Uwaga na dodatkowe kropki w adresie e-mail w naglowku