Re: Jaka karta dzwiękowa ?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 00:28:03 MET

Pawełek wrote:
> ad2) lepszy w sensie że bardziej realistyczny bass

Realistyczny bas to np. gitara basowa... :)

Jeśli ma to robić tylko BUM BUM BUM, to myślę, że łatwiej podkręcić
niskie tony jakimś korektorem, a nie bawić się w lepszej jakości
karty.

> wogóle wiem ze moze bo mój brat ma kartę jakaśtam i u niego
> poezja a u mnie kicha

"W ogóle" to kwestia głośników w największej mierze. Porównywałem
dźwięk ze zintegrowanej karty z dźwiękiem Audigy 2 ZS i w czystości
dźwięku, czy głębi niskich tonów, różnicy wielkiej nie ma. Różnica
jest w odciążeniu procesora i braku dziwnych losowych trzasków.

> ale ja słucham głównie radyj internetowych :)

Ehhhhhh... :)

--
Pozdrawiam
  __