Re: zestawienie wydajnosci kart graficznych

Autor: Micha艂 Czerniak <michal_czerniak_at_op.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 16:27:31 MET

On 2008-02-15 12:29 Konrad N>S> wrote:

> tak w艂a艣nie my艣la艂em, jedynie test贸w grafik zintegrowanych jest ma艂o.

Test p艂yt ze zintegrowan膮 grafik膮 tu:
http://pclab.pl/art25940.html

Gdzie艣 na notebookcheck widzia艂em tabel臋 z por贸wnaniem zintegrowanych (i
nie tylko) grafik, poszukaj, mo偶e si臋 przyda.

> informuj膮 o istnieniu takiego z艂膮cza - po prostu pomijaj膮 t膮 informacj臋,
> i nawet je艣li p艂yta ma takie gniazdo - to o tym nie wiem.

Je艣li jest wyj艣cie DVI/HDMI to producent na pewno si臋 tym pochwali.
Na 99,9% brak informacji = brak z艂膮cza. Tylko patrz na stronach
producent贸w, a nie w katalogach sklep贸w typu MM, gdzie pe艂nych
specyfikacji nie ma.

> znalaz艂em tak膮 p艂yt臋:
> http://www.komputronik.pl/Plyty_glowne/Asus/Socket_775/chipsety_z_rodziny_Intel_G35/Asus_P5E_VM_HDMI_Intel_G35/pelny,id,48287/
>
> nie jest tania. ale pytanie: czy jest dobra z tym uk艂adem graficznym i
> starczy do wymienionych zastosowa艅?

Tak, wystarczy.
Nie wiem jak spisuje si臋 ten X3500 w 3D - zak艂adam, ze kiepsko jak ka偶da
integra, ale przecie偶 nie zamierzasz gra膰...

> albo jakie inne p艂yty s膮 warte uwagi - zawieraj膮ce uk艂ad graficzny i
> wyj艣cie cyfrowe do monitora lcd?

Ten A-Bit, o kt贸rym pisa艂em ma HDMI i przej艣ci贸wk臋 na DVI w komplecie.

Tu masz test:
http://pclab.pl/art26293.html

--
Pozdrawiam,