Re: zestawienie wydajnosci kart graficznych

Autor: Konrad N>S> <najswiezy_at_op.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 13:29:35 MET

Użytkownik "Michał Czerniak" <michal_czerniak@op.pl> napisał w wiadomości
news:fp3v21$5oo$1@news.onet.pl...

> Do tych zastosowań każda dostępna dzisiaj karta będzie wystarczająca, wybierz
> po prostu najtańszą.
> Albo lepiej poczytaj na testy płyt głównych ze zintegrowaną grafiką -posiadam
> ABIT Fatal1ty F-I90HD, na nim celeron 420, filmy 720p odtwarza bez problemu,
> stare gry też działają.

tak właśnie myślałem, jedynie testów grafik zintegrowanych jest mało.

skoro nada się każda dziś produkowana (pewnie 'z zapasem' do tych zastosowań) to
teraz kolejnym kryterium wg jakiego będę szukać jest wyjście z płyty cyfrowe -
do monitora lcd. i tu pojawia siÄ™ problem - bardzo rzadko sprzedawcy (sklepy na
swoich www, np. komputronik) informują o istnieniu takiego złącza - po prostu
pomijają tą informację, i nawet jeśli płyta ma takie gniazdo - to o tym nie
wiem.

znalazłem taką płytę:
http://www.komputronik.pl/Plyty_glowne/Asus/Socket_775/chipsety_z_rodziny_Intel_G35/Asus_P5E_VM_HDMI_Intel_G35/pelny,id,48287/
nie jest tania. ale pytanie: czy jest dobra z tym układem graficznym i starczy
do wymienionych zastosowań?

albo jakie inne płyty są warte uwagi - zawierające układ graficzny i wyjście
cyfrowe do monitora lcd?