Re: Polećcie szybkiego pendrive'a 4 GB

Autor: simon <simw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 13:51:11 MET

> Wlasnie go kupiłem. Wszystko OK, ale jest 1 dziwny problem.
> Po włożeniu do portu USB w systemie pojawiają się dwa
> nowe dyski - jeden to oczywiście 4GB, a drugi to jakby
> emulacja CD, rozmiar 5,45 MB, a na nim pliki:
>
> autorun.inf
> LaunchPad.zip
> LaunchU3.exe
> Poza tym Kaspersky krzyczy że wykrył "Hidden install". Dałem DENY,
> ale i tak coś się chyba zainstalowało, bo system zażądał restartu.
>
> Sformatowałem tę normalną (dużą) partycje na Pendrivie, bo tam
> [...]
Witam
Wszystko się zgadza, tak to zostało zorganizowane, dwie partycje, jedna
niejako systemowa druga z danymi, to wszystko na potrzebę U3
(oprogramowanie do softu przenośnego) oraz prawdopodobnie szyfrowania
danych. Dla mnie takie rozwiązanie było właśnie stworzone, pełna
mobilność, możliwość pracy z własnymi programami na innych kompach.
Oczywiście można zrobić to inaczej, ale takie gotowe rozwiązanie dla
mnie było strzałem w 10.
Żeby sie tego pozbyć trzeba usunąć partycje na penie i założyć jedną
nową. Bez problemu da sie to zrobić pod linuksem, na Windowsie trzeba by
trochę pokombinować.

--
Pozdro
Simon