Re: Polećcie szybkiego pendrive'a 4 GB

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 13:22:35 MET

> http://tnij.com/wst1 - Sandisk Cruzer Contour 4GB

Witam,

Wlasnie go kupiłem. Wszystko OK, ale jest 1 dziwny problem.
Po włożeniu do portu USB w systemie pojawiają się dwa
nowe dyski - jeden to oczywiście 4GB, a drugi to jakby
emulacja CD, rozmiar 5,45 MB, a na nim pliki:

autorun.inf
LaunchPad.zip
LaunchU3.exe

Poza tym Kaspersky krzyczy że wykrył "Hidden install". Dałem DENY,
ale i tak coś się chyba zainstalowało, bo system zażądał restartu.

Sformatowałem tę normalną (dużą) partycje na Pendrivie, bo tam
też były tego typu pliki. Teraz ich nie ma, ale nadal po włożeniu
do gniazda w systemie pojawiają się w.w. dwa dyski!

Menedżer dysków pokazuje, że na urządzeniu jest tylko 1 partycja.
Gdzie więc siedzi to coś, co włącza emulację CD i pliki, które tam są.
Jak sie tego pozbyć, aby mieć po prostu całkiem czystego pendrive'a?

Dzieki,

latet