Re: Przerobic bezprzewodowke na kablowa ?

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 14:01:28 MET

Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości news:fp3m0p$a04$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie pytalem czy warto tylko czy da sie.
> Potzrebuje kupic pelno klawiatur ktore wystepuja tylko i wylacznie w wersje
> bezprzewodowej. Ale nigdy nie bedzie potzreby uzycia ich jako bezprzewodowe.
> A nie zmaoierzam co miesiac w tysiacu klawiatur wymieniac baterii lub kupic
> kilku tysiecy akumualtorow i kilakset ladowarek. I jeszcze zapasowych akku,
> bo co bedzie jak komus w trakcie siadzie.

Napisz do producenta, albo do chińczyka, który faktycznie je produkuje.
Zrobią dla ciebie specjalną partię.

A jak chcesz kabelek koniecznie, to zmierz, jaki prąd ciągną klawisze,
a potem kup 1000 drucików USB i stabilizatody napięcia do nich podepnij.
wywal bateryjki i wsadź takie oto USB-zasilacze.

Chyba lepszy pomysł z listem do producenta.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB