Re: Podziekowanie i pytanie o temperatury

Autor: Maximal <maximal1974_at_tlen.pl>
Data: Thu 14 Feb 2008 - 09:00:43 MET

Użytkownik "suskind" <suskind@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fp0r8d$fkg$1@inews.gazeta.pl...
> Witam !
>
> Dziekuje wszystkim za namowienie mnie do przejscia z Socket A (XP3000+) na
> X2 i PC6400. Mimo wydania 670 zl na Asrocka Alivedual, AM2 4800+ , 2x 1GB
> Geil i do tego jeszcze "stara" karta na AGP gainward 7900gs nie
> spodziewalem sie znacznej roznicy. Po zlozeniu, przeinstalowaniu systemu i
> wlaczeniu BF2142 kopara mi opadla po same kostki. Najwyzsze detale,
> ogromne mapy (64 graczy), tryb tytana a fpsy w najwiekszej zadymie spadna
> do 50 . Cud, miod i orzeszki :)
> Teraz jeszcze to jakos zonie musze sprzedac :/

> [...]
Temperatura jest w miarę normalna (chociaż powyżej normalnej temp. przy tym
wykorzystaniu kompa). Ja na w jednym kompie (X2 5600+) przy korzystaniu z
poczty i www mam temp 51-56 C (słaba wentylacja, przy graniu dochodzi do 68
C (w lecie bedzie tragedia)). W drugim (X2 3800+) przy takich samych
zadaniach wykonywanych przez kompa 35 C.