Re: Podziekowanie i pytanie o temperatury

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Thu 14 Feb 2008 - 13:14:48 MET

Dnia Thu, 14 Feb 2008 08:40:16 +0100, suskind napisał(a):

> A wlasnie... jeszcze pytanie o temperatury. Odpalilem speedfana. Tyle
> tych odczytow ze nie bardzo wiem co jest co i czy nie jest za wysokie.
> Prosze o pomoc :
>
> Po godzinie zwyklego korzystania (WWW, poczta), obudowa zamknieta, bez
> dodatkowego wietrzenia, zasilacz Tagan 380W
>
> System: 43 C
> CPU: 42 C
> AUX: 41 C
> HD0:45 C
> Core:41 C
> Core:48 C
> Ambient: 0 C

Działa ci Cool&Quiet? Bo temperatura jednego rdzenia jest wysoka... U
mnie z działającym C&Q przy normalnej pracy nie przekracza 40 stopni z
reguły.
Sugerowałbym jakikolwiek wiatraczek na tylnej ściance - wolnoobrotowy i
cichy, bo Tagany to chłodzą w zasadzie tylko siebie (sam mam, to wiem).

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com