Podziekowanie i pytanie o temperatury

Autor: suskind <suskind_at_gazeta.pl>
Data: Thu 14 Feb 2008 - 08:40:16 MET

Witam !

Dziekuje wszystkim za namowienie mnie do przejscia z Socket A (XP3000+)
na X2 i PC6400. Mimo wydania 670 zl na Asrocka Alivedual, AM2 4800+ , 2x
1GB Geil i do tego jeszcze "stara" karta na AGP gainward 7900gs nie
spodziewalem sie znacznej roznicy. Po zlozeniu, przeinstalowaniu systemu
i wlaczeniu BF2142 kopara mi opadla po same kostki. Najwyzsze detale,
ogromne mapy (64 graczy), tryb tytana a fpsy w najwiekszej zadymie
spadna do 50 . Cud, miod i orzeszki :)
Teraz jeszcze to jakos zonie musze sprzedac :/

A wlasnie... jeszcze pytanie o temperatury. Odpalilem speedfana. Tyle
tych odczytow ze nie bardzo wiem co jest co i czy nie jest za wysokie.
Prosze o pomoc :

Po godzinie zwyklego korzystania (WWW, poczta), obudowa zamknieta, bez
dodatkowego wietrzenia, zasilacz Tagan 380W

System: 43 C
CPU: 42 C
AUX: 41 C
HD0:45 C