Re: TN (dobrej firmy) czy S-PVA (słabej) ?? / LCD 24

Autor: Kuba <yaqoob_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 11:08:01 MET

> Trzy pytania:
> 1. Jakie wady ma TN (oprócz wąskich kątów) ? Dlaczego na TN tak ludzie plują ?
> 2. Jakie zalety ma S-PVA w porównaniu z TN?
> 3. Który z tych monitorów brać do pracy w prog. inzynierskich 8h/dziennie (mniej
> zabawy) + Internet + Office, troche filmów (2 w tygodniu) ??

Ogolnie PVA jest duzo lepsze, ja pracuje na Benq FP93GP wlasnie na PVA i moim
zdaniem kolory, katy i czern/biel sa o niebo lepsze niz na TNach.

Tez chce go jednak zmienic na 24'' i zastanawiam sie co kupic. Ludzie polecaja
tego Gatewaya, ale odstrasza mnie fakt ze to uzywany monitor. Najlepsze chyba
recenzje zbiera Benq F241W na PVA, ale kosztuje ok. 2k. Warto brac pod uwage
uzywanego Gatewaya? Potrzebuje 24'' z HDMI.

Na TN najlepsze (wg recenzji) 24'' to chyba iiyama W2403 i HP 2408. Ale tego
hpka akurat ogladalem na zywo i o ile w grach wymiata, do pracy sie imo nie
nadaje, tekst szary i niewyrazny.

Kuba