Re: TN (dobrej firmy) czy S-PVA (słabej) ?? / LCD 24

Autor: ATK <atk1.atkWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 15:32:53 MET

> Ogolnie PVA jest duzo lepsze, ja pracuje na Benq FP93GP wlasnie na PVA i moim
> zdaniem kolory, katy i czern/biel sa o niebo lepsze niz na TNach.

Czy kąty są ważne ? dla mnie tak sobie

> Tez chce go jednak zmienic na 24'' i zastanawiam sie co kupic. Ludzie polecaja
> tego Gatewaya, ale odstrasza mnie fakt ze to uzywany monitor. Najlepsze chyba
> recenzje zbiera Benq F241W na PVA, ale kosztuje ok. 2k. Warto brac pod uwage
> uzywanego Gatewaya? Potrzebuje 24'' z HDMI.

Benq nie znam. Ten Gateway nowy kosztuje 1600 (Allegro) do 2200 (sklepy).
Uzywane sa taniej po 1000-1300 zł na aukcjach, na eBay był za 960 zł :)

> Na TN najlepsze (wg recenzji) 24'' to chyba iiyama W2403 i HP 2408.

iiYama, HP i z tego co czytałem Acer ma niezłe. Pewnie pare innych firm też, np.
NEC - to zawsze był sprzęt najwyższej klasy.

ATK