Re: TN (dobrej firmy) czy S-PVA (słabej) ?? / LCD 24

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 07:48:38 MET

Dnia 12 Feb 2008 19:31:49 +0100, ATK napisał(a):

> 24" LCD S-PVA FPD2485W 2 LATA GWARANCJI NEW ! Kup Teraz! 1 599,99 zł
> http://www.allegro.pl/item310497663_24_lcd_s_pva_fpd2485w_2_lata_gwarancji_new_.html

Mam go od paru tygodni (co prawda się pospieszyłem i dałem blisko 2k zet) i
raczej jestem zadowolony. Odwzorowanie kolorów przyzwoite, kąty widzenia
wyśmienite, podświetlenie znośne, smużenie jak na s-pva dostrzegalne tylko
w programach testowych. Mechanicznie rozwiązany świetnie. Regulacje
położenia i nachylenia ekranu wygodne i stabilne. Funkcja AutoPivot działa
niepewnie (potrafi zawiesić monitor i dopiero wyłączenie zasilania pomaga).
Korekcja gamma nie działa ale po pomęczeniu się ustawieniami jasności i
kontrastu nie jest konieczne grzebanie w ustawieniach sterownika. PIP
działa tylko w 540p (tu się trochę zawiodłem - myślałem, że będę mógł w
okienku podglądać obraz z drugiego komputera a tak trzeba zostać przy vnc).
Ogólnie polecam. Na TN-ce będziesz miał z pewnością gorsze odwzorowanie
kolorów i gorsze kąty (ale przy zastosowaniach jakie podałeś może to nie
mieć znaczenia).