Re: Jak to jest z tymi COMami

Autor: Pawel \ <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 00:53:51 MET

Powitanko,

> Do komputera stacjonarnego lepiej kupić kartę PCI z kilkoma portami
> RS232

Niestety nie mam wplywu na czym bedzie user pracowal;-) Musze mu zapewnic
dzialanie programatora z RS232 z kompem, ktory moze tego portu nie miec i
jednoczesnie z programem, na ktory tez nie mam wplywu. Ale juz sobie (mam
nadzieje) poradzilem (details nizej/wyzej).

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)