Re: Tem. Core2Duo - dziwne - szybszy bez wiatraka zimniejszy niz wolnieszy z wiatrakiem!

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 00:48:20 MET

> Ale chodzi o "CoreTemp" - ten program odczytuje temperature bezposrednio z
> procesora! Czyjnik jest zintegrowany s pozostalymi ukladami, tak wiec
> temperatura rdzenie jest "z pierszej reki".

Nie wiedzialem, że "Core Temp" czerpie dane z innego źródla
niż np. Asus PC Probe. A czuję się tym zaskoczny, bo te temperatury
są u mnie bardzo zblizone i zgodne. Myslalem, że drobne róznice
wynikają tylko z róznej interpretacji tych samych danych.
W takim razie - gdzie jest czujnik temp. procesora, z którego
korzysta BIOS? Gdzieś na plycie głównej, tuż pod procesorem?
A czujnik temp. "płyty głównej"?

Dzięki,

latet