uziemienie komputera

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 17:43:08 MET

Cześć,

Zauważyłem, że kiedy mam włączony mikrofon słychać buczenie. Poza tym, gdy
komputer jest wyłączony, ale listwa jest włączona, głośniki podłączone do
listwy też buczą (im zrobi się wyższą głośność, tym buczenie jest bardziej
słyszalne).

Spróbowałem uziemić komputer takim dziwnym kabelkiem łączącym tył obudowy z
rurą od kaloryfera, ale dopiero, gdy przykładam rękę do jednej z końcówek
kabla buczenie ustaje.

Jak rozwiązać ten problem? Czy zamontowanie uziemionego gniazdka pomoże?

Jeśli tak, to może ktoś z Was zna jakiegoś sprawdzonego elektryka z Łodzi,
który niedrogo zamontuje porządnie uziemione gniazdko?

Pozdrawiam
Leszek