Re: uziemienie komputera

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 21:57:26 MET

[...]
> Spróbowałem uziemić komputer takim dziwnym kabelkiem łączącym tył obudowy z
> rurą od kaloryfera, ale dopiero, gdy przykładam rękę do jednej z końcówek
> kabla buczenie ustaje.
[...]

Ahhhh, jaką masz pewność, że Twoje kaloryfery cokolwiek uziemiają?
Pytam, bo spotkałem się z wieloma przypadkami, gdzie kaloryfery nic
nie uziemiały (albo w niewielkim stopniu). Do uziemienia, to służy
odpowiednia (3-żyłowa, taka w której działają wyłączniki różnicowo-prądowe)
instalacja elektryczna z zerem roboczym i przewodem ochronnym wkopanym
głęboko w ziemię.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]