Re: Obudowa minium MIdi Tower jak najcichsza

Autor: <M3G_at_>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 21:08:36 MET

Użytkownik "topek" <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał w
wiadomości news:47ab5f29$1@news.home.net.pl...

> A sa jakies szyny tlumiace na dyski twarde zeby tak tego terkotania na
> obudowe nie przekazywaly?
>
> Wytlumic czyms obudowe?

Ja mam obudowe Chiefteca Midi BH 01 B-B-B i szyny na dysk nie zdaja
egzaminu. Zreszta dysk (Samusng) powodował u mnie mocne buczenie (rezonans
obudowy) a nie zasilacz BeQuiet Straight Power. Dlatego tymczasowo dysk
polozylem na "półce" zrobionej z szerokiej gumy od majtek (tak, tak!) i ...
nie ma buczenia. Do chłodzenia CPU najlepiej kupic wentyl z regulacja
obrotów ( markowe plyty glowne maja opcje w BIOSie) , to samo wiatrak do
wyprowadzania ciepla na zewnatrz. Karte grafiki mam pasywna i nie ma
problemu z halasem:) . Co do dysku na gumach temp. nie przekracza 37 st. C.
Dysk mozna tez wyciszac programowo za cene odrobiny mniejszej wydajnosci.